Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
L'OAC és l'oficina municipal d'atenció directe als ciutadans i empreses que es vulguin relacionar amb l'Ajuntament, i ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal, així com la possibilitat de tramitar de manera integrada bona part de les gestions de l'Ajuntament.
L'OAC té funcions d'oficina única de registre i de finestreta única i, per tant, s'hi poden presentar totes les sol·licituds i documents que s'adrecin a l'Ajuntament.
L'objectiu principal és la millora de la relació entre els ciutadans i l'Ajuntament per tal de:
- Informar els ciutadans i les ciutadanes sobre qüestions del municipi i l'Ajuntament.
- Millorar la gestió i el seguiment dels tràmits administratius.
- Agilitzar els tràmits que el ciutadà fa amb l'Administració.
- Millorar l'atenció a peticions i suggeriments.
- Programació de visites dels diferents serveis que ofereix l'Ajuntament.
- Tramitació i gestió de tots els serveis relacionats amb el padró d'habitants.
- Potenciar l'atenció a les persones.
- Gestió d'espais públics.